Kuidas osta?
1. Kliki meie „e-poe“ lingil
2. Vali välja endale meelepärased sokid (valida saab täpselt nii palju paare, kui laoseis võimaldab)
3. Kliki „lisa ostukorvi“
4. Mine kassasse
5. Peale „Mine kassasse“ nupu klikkimist täida enda kohta käivad andmed
6. Vali tarneviis: “Omniva pakiautomaat” või “tulen ise järele”
7. Esita tellimus. Kanna vajalik summa meie pangakontole, ning postitame sinu kauba juba 1-3 tööpäeva jooksul (juhul kui valisid tarne Omniva pakiautomaati).
8. Kui valisid tarneviisiks “tulen ise järele”, siis helista numbrile +372 5656 8379 ja lepime aja kokku, millal kauba kätte saab.
9. Tellimus, mille maksumus ületab 30 € saadetakse Teile Omniva teel TASUTA! Omniva pakiautomaatide nimed ja asukohad leiate Omniva kodulehelt Vaata asukohti 
Palume märkida sobiv Omniva pakiautomaat märkuste lahtrisse.

NB! Juhul, kui sinu valitud toode on hetkel laost otsas, siis kirjuta meile aga julgesti myfriday@myfriday.ee ning anname sulle peatselt teada, kaua selle toote tellimisega aega läheb. 

Tagastus
Loodame, et olete meie e-poest tellitud kaubaga rahul. Kui seoses ostetud kaubaga siiski probleeme peaks olema, teatage sellest meie e-maili aadressile myfriday@myfriday.ee. Leiame Teie probleemile lahenduse.Lisage palun e-kirjale tellimuse number ning vastava toote nimetus.

Võimaliku toote puuduse ilmnemisel on selle tagastamise eelduseks kasutamata toode koos kõigi etikettide ja pakendiga ning kliendile väljastatud arve. Toote tagastamise postikulud kannab Klient. Soovitame kasutada tähitud saadetist.